Rzeszów, 6 grudnia 2024
Gwarancja na oświetlenie firmy Kobi Light sp. z o.o.
- Zakres gwarancji
- Gwarantem jest Kobi Light spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rzeszowie, ul. Boya-Żeleńskiego 2, 35-105 Rzeszów, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy, XII Wydział Gospodarczy w Rzeszowie, pod numerem KRS 0001016732, kapitał zakładowy 100.000 zł (w całości opłacony), posiadającą nr-y: REGON 180227103, NIP 8133499669, numer rejestrowy BDO 000003217.
- Okres gwarancji w zależności od danego artykułu wynosi 24, 36, 60 lub 84 m-ce i rozpoczyna się od dnia wydania towaru nabywcy. Okres gwarancji, wynoszący powyżej 24 m-cy, oznaczany jest na karcie produktu. Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Uprawnienia z gwarancji mogą być wykonywane na podstawie karty gwarancyjnej, wypełnianej przez sprzedawcę na podstawie dowodu zakupu lub bezpośrednio na podstawie dowodu zakupu (faktury, paragonu) określającego: datę zakupu, model, ilość nabytego towaru.
- Roszczenie z gwarancji należy złożyć zgłosić niezwłocznie po ujawnieniu się wady, jednak przed upływem okresu gwarancji.
- Termin rozpatrzenia roszczenia wynosi 14 dni od dnia doręczenia reklamowanego towaru.
- Miejscem wykonania zobowiązań wynikających z gwarancji jest siedziba Gwaranta.
- Gwarancja obejmuje wady produkcyjne lub wady materiałowe produktu z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwej eksploatacji, montażu, instalacji. Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia produktu.
- Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych jest: właściwy sposób przechowywania, montaż oraz eksploatacja zgodne z instrukcją Gwaranta.
- W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną Gwarant może dokonać nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru (całości lub części) na wolny od wad. W przypadku gdy naprawa lub wymiana nie będą możliwe, istotnie utrudnione lub koszty tych czynności przekroczą cenę ich sprzedaży, Gwarant może dokonać zwrotu ceny produktu.
- Gwarant zastrzega sobie prawo do weryfikacji wady towaru objętego gwarancją w miejscu, w którym towar jest eksploatowany po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego.
- Każdy towar jest oznaczony numerem partii lub numerem seryjnym w postaci nadruku etykiety lub tabliczki znamionowej. Usunięcie, zamazanie lub zmiana numeru unieważnia gwarancję.
- Z uwagi na ograniczenia technologii LED kolejne serie danego modelu mogą mieć nieznacznie inną barwę. Nie jest to wadą i nie może stanowić podstawy do reklamacji.
- Gwarancja na towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z rękojmi za wady fizyczne towaru.
- Odpowiedzialność Gwaranta za szkody wynikające bezpośrednio lub pośrednio z zastosowania produktu lub jego wad, włączając w to szkody bezpośrednie, pośrednie i odpowiedzialność warunkową jakiejkolwiek natury, ograniczona jest do wartości towaru.
- Wyłączenia gwarancyjne: Gwarancja nie obejmuje:
- Uszkodzeń będących wynikiem nieprawidłowego użytkowania, instalacji, konserwacji lub przechowywania, a także samodzielnej przeróbki lub naprawy.
- Uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych spowodowanych przez nabywcę lub siłami i czynnikami zewnętrznymi.
- Uszkodzeń powstałych w wyniku montażu niewłaściwych części lub osprzętu dodatkowego, stosowania niewłaściwych substancji chemicznych.
- Skutków przepięć i innych czynników elektrycznych, wskutek których doszło do uszkodzenia produktu niezależnego od Gwaranta.
- Gwarancja traci ważność w przypadku:
- Dokonania przeróbek lub zmian konstrukcyjnych produktu.
- Dokonania ingerencji wewnątrz produktu przez osoby inne niż Gwarant lub działające na jego zlecenie.
- Użytkownik zobowiązany jest do:
- Zaprzestania używania uszkodzonego produktu.
- Dostarczenia do Gwaranta kompletnego produktu posiadającego oryginalne opakowanie wraz z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu oraz akcesoriami.
- Zgłoszenie reklamacji
Jeżeli w okresie objętym gwarancją ujawni się wada towaru towar należy dostarczyć do siedziby Gwaranta lub skontaktować się z przedstawicielem handlowym Gwaranta, który zleci odbiór towaru. Do reklamowanego towaru zaleca się dołączyć wypełniony protokół reklamacyjny (do pobrania na stronie internetowej: : www.kobi.pl w zakładce „strefa klienta” -> formularz reklamacji -> pobierz) lub wypełnić go online (dostępny na stronie internetowej: www.kobi.pl w zakładce „strefa klienta” -> formularz reklamacji -> wypełnij) oraz dowód zakupu w postaci kserokopii faktury lub paragonu fiskalnego.