Wybierz ustawienia regionalne:
Zmień

Kategorie

Strony informacyjne

Gwarancja na oświetlenie firmy Kobi Light sp. z o.o.

Rzeszów, 6 grudnia 2024

 

 

Gwarancja na oświetlenie firmy Kobi Light sp. z o.o.

 

  1. Zakres gwarancji
    1. Gwarantem jest Kobi Light spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rzeszowie, ul. Boya-Żeleńskiego 2, 35-105 Rzeszów, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy, XII Wydział Gospodarczy w Rzeszowie, pod numerem KRS 0001016732, kapitał zakładowy 100.000 zł (w całości opłacony), posiadającą nr-y: REGON 180227103, NIP 8133499669, numer rejestrowy BDO 000003217.
    2. Okres gwarancji w zależności od danego artykułu wynosi 24, 36, 60 lub 84 m-ce i rozpoczyna się od dnia wydania towaru nabywcy. Okres gwarancji, wynoszący powyżej 24 m-cy, oznaczany jest na karcie produktu. Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
    3. Uprawnienia z gwarancji mogą być wykonywane na podstawie karty gwarancyjnej, wypełnianej przez sprzedawcę na podstawie dowodu zakupu lub bezpośrednio na podstawie dowodu zakupu (faktury, paragonu) określającego: datę zakupu, model, ilość nabytego towaru.
    4. Roszczenie z gwarancji należy złożyć zgłosić niezwłocznie po ujawnieniu się wady, jednak przed upływem okresu gwarancji.
    5. Termin rozpatrzenia roszczenia wynosi 14 dni od dnia doręczenia reklamowanego towaru.
    6. Miejscem wykonania zobowiązań wynikających z gwarancji jest siedziba Gwaranta.
    7. Gwarancja obejmuje wady produkcyjne lub wady materiałowe produktu z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwej eksploatacji, montażu, instalacji. Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia produktu.
    8. Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych jest: właściwy sposób przechowywania, montaż oraz eksploatacja zgodne z instrukcją Gwaranta.
    9. W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną Gwarant może dokonać nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru (całości lub części) na wolny od wad. W przypadku gdy naprawa lub wymiana nie będą możliwe, istotnie utrudnione lub koszty tych czynności przekroczą cenę ich sprzedaży, Gwarant może dokonać zwrotu ceny produktu.
    10. Gwarant zastrzega sobie prawo do weryfikacji wady towaru objętego gwarancją w miejscu, w którym towar jest eksploatowany po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego.
    11. Każdy towar jest oznaczony numerem partii lub numerem seryjnym w postaci nadruku etykiety lub tabliczki znamionowej. Usunięcie, zamazanie lub zmiana numeru unieważnia gwarancję.
    12. Z uwagi na ograniczenia technologii LED kolejne serie danego modelu mogą mieć nieznacznie inną barwę. Nie jest to wadą i nie może stanowić podstawy do reklamacji.
    13. Gwarancja na towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z rękojmi za wady fizyczne towaru.
    14. Odpowiedzialność Gwaranta za szkody wynikające bezpośrednio lub pośrednio z zastosowania produktu lub jego wad, włączając w to szkody bezpośrednie, pośrednie i odpowiedzialność warunkową jakiejkolwiek natury, ograniczona jest do wartości towaru.

 

  1. Wyłączenia gwarancyjne: Gwarancja nie obejmuje:
    1. Uszkodzeń będących wynikiem nieprawidłowego użytkowania, instalacji, konserwacji lub przechowywania, a także samodzielnej przeróbki lub naprawy.
    2. Uszkodzeń    mechanicznych,    termicznych,    chemicznych    spowodowanych    przez nabywcę lub siłami i czynnikami zewnętrznymi.
    3. Uszkodzeń powstałych w wyniku montażu niewłaściwych części lub osprzętu dodatkowego, stosowania niewłaściwych substancji chemicznych.
    4. Skutków przepięć i innych czynników elektrycznych, wskutek których doszło do uszkodzenia produktu niezależnego od Gwaranta.

 

  1. Gwarancja traci ważność w przypadku:
    1. Dokonania przeróbek lub zmian konstrukcyjnych produktu.
    2. Dokonania ingerencji wewnątrz produktu przez osoby inne niż Gwarant lub działające na jego zlecenie.

 

  1. Użytkownik zobowiązany jest do:
  1. Zaprzestania używania uszkodzonego produktu.
  2. Dostarczenia do Gwaranta kompletnego produktu posiadającego oryginalne opakowanie wraz z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu oraz akcesoriami.

 

  1. Zgłoszenie reklamacji

Jeżeli w okresie objętym gwarancją ujawni się wada towaru towar należy dostarczyć do siedziby Gwaranta lub skontaktować się z przedstawicielem handlowym Gwaranta, który zleci odbiór towaru. Do reklamowanego towaru zaleca się dołączyć wypełniony protokół reklamacyjny (do pobrania na stronie internetowej: : www.kobi.pl w zakładce „strefa klienta” -> formularz reklamacji -> pobierz) lub wypełnić go online (dostępny na stronie internetowej: www.kobi.pl w zakładce „strefa klienta” -> formularz reklamacji -> wypełnij) oraz dowód zakupu w postaci kserokopii faktury lub paragonu fiskalnego.

Proszę czekać, trwa ładowanie....